PRISER & INFORMATION

Medlemskap - Yoga Obegränsat 8900kr/år eller 750kr/mån

Detta är en bra lösning för dig som vill ha lite mer tid för dig själv & yoga.

Bindningstid är 12 månader. Du kan frysa ditt kort upp till 2 månader.

Du kan välja att delbetala i din egen takt via Payson eller per månad via faktura. OBS! Endast 2 kvar

Klippkort

30-kort 3 600 kr -gäller 6 månader

20-kort 2 800 kr - gäller 6 månader

10-kort 1 500 kr - gäller 6 månader

Prova på kort - Som ny elev hos oss kan du yoga hur mycket du vill under 10 dagar. Erbjudandet kan bara användas vid 1 tillfälle, kortet är personligt och gäller 10 dagar på alla klasser.

Drop in - 180kr

Privat Yoga

Enstaka klasser 75min - 850 kr,

6 tillfällen - 4,800kr,

12 tillfällen - 8,900

Det går även att ha sessioner i par (2 personer) utan extra debitering.

Vi erbjuder 10% rabatt för dig som är senior (65+), heltidsstudent, sjukskriven på heltid (intyg krävs) eller under 18år.

Värva en vän till Yoga With Martina familjen!
Glädje är bäst när den är delad. Om du värvar en kompis till att köpa klippkort eller medlemsskap får du en värdecheck på 180 kr som du kan använda själv eller ge bort som present. Värdechecken kan du använda för att gå på yogaklasser eller workshops. Låt oss veta när du kommer förbi studion om vem du har värvat för att erhålla din värdecheck

Bokning: Du måste alltid boka in dig innan du kommer. Det är viktigt att man avbokar de tillfällen man inte kan komma senast 3 timmar innan klassen eftersom vi har begränsat antal platser (max 10).

Betalning:  Du kan betala på plats med kort & swish, på webbsidan via Payson (delbetalning eller kort) eller med swish på 1234833364.

Parkering: Det finns gatuparkering vid snättringeskolan, bredvid gymnastiksalen och fotbollsplanen. Kommunalt: Studion ligger bara 5 minuter från Pendeltåg stationen- Stuvsta. Även buss 703 & 710 stannar precis utanför studion.

BOKA KLASS

Du behöver boka din plats för varje klass du vill gå. Det gör du enkelt via knappen Boka i menyn.

Det går bra att boka en klass även om du inte har klippkort eller medlemskort. Har du ett digitalt klippkort dras det automatisk av ett klipp vid bokning.

Ditt konto sparas i systemet och du bokar in dig nästa gång med samma uppgifter.

Vill du veta hur många klipps du har kvar eller info om dina bokningar, trycker du på MyTouchUpPayToGo, eller mina bokningar längst upp till höger i bokningshemsidan. Du fyller i din e-mail och sedan får du ett email med information om ditt digitala klippkort.

Vill du avboka en klass, gör du det senast 3 timmar före klassens start. Detta gör du via avbokningslänken som du får via e-mail efter att du har bokat en klass. Om du glömmer att avboka, och därmed hindrar någon annan från att gå, debiteras du för klassen. OBS! Det går endast att avboka via länken, inte via SMS, mail eller telefon.

FÖRBEREDA FÖR KLASSEN

  • Ta på dig rena och bekväma kläder för att njuta av praktiken till max (lättare kläder, strumpor, eventuellt en tröja)
  • Det finns Organic Eco Yogamattor i studion men du kan ha din egen om du så önskar.
  • Ta din sista måltid senast 2-4 timmar före klass. Om du är hungrig eller känner dig kraftlös kan lite frukt eller något annat lätt en timme före yogan vara ett bra alternativ. För vissa passar det att yoga på helt fastande mage.
  • Låt oss veta om du är gravid eller har skador innan klassen.
  • Släpp all prestation och ambition. På mattan får du vara den du är och möta dig själv utan krav.
  • Om en asana inte känns bra, känns det som att du behöver anstränga dig eller gör det ont, backa lite, eventuellt gå ur positionen eller berätta för din lärare.
  • Drick bra med vatten under dagarna du praktiserar yoga. Undvik att dricka mycket precis före och under yoga klassen.
  • Om du svettas mycket kan du ha en handduk med dig. Drick  kokosvatten eller annat dryck med elektroliter som fungerar som vätskeersättning efter din praktik.
  • Är du förkyld?

    Ett regelbundet yogautövande kommer med största sannolikhet att hålla dig frisk. Lyssna på din kropp och var varsam med ditt hjärta så att det inte behöver jobba för hårt. Du kan försöka minska smittorisken genom att hålla händer rena och borta från näsa, ögon och mun. Om du har hosta, feber eller är magsjuk är det bättre att stanna hemma. Var uppmärksam på ditt sinne. Ofta kan ursäkter som vi hittar på vara anledningen till just varför vi borde yoga.

Facebookinstagramlinkedin

On this website we use first or third-party tools that store small files (cookie) on your device. Cookies are normally used to allow the site to run properly (technical cookies), to generate navigation usage reports (statistics cookies) and to suitable advertise our services/products (profiling cookies). We can directly use technical cookies, but you have the right to choose whether or not to enable statistical and profiling cookies. Enabling these cookies, you help us to offer you a better experience.